رفع نم و رطوبت دیوارها
نوشته شده توسط : مدیر

دیوار در صورت نم کشیدن شرایط اول ی خویش را از دست می‌دهد و معمولا یک لکه بر روی دیوار دیده میشود . این یک کدام از آرم های نم کشیدن دیوار است . احتمالا اهمیت ندادن به‌این مورد سبب ساز کپک زدن دیوار شده و بعداز مدتی بدون چاره به تخریب دیوار گردید . از این رورفع نم و رطوبت دیوار زیاد اهمیت داراست . ما در‌این نصیب راهکارهای حساس را برای دوری از این قضیه به شما ارئه میدهیم . رفع نم

 

رطوبت را تا حد قابلیت ذیل بیاورید :

یکی دلایلی که منجر تولید رطوبت بر روی دیواره ها می شود رطوبت بسیار در خانه است . در‌حالتی که در خانه از دستگاه های ساخت رطوبت استعمال فرمائید احتمال دارد بیشتر شاهد نم کشدین دیوارها باشید . با گشوده گذاشتن پنجره ها میتوانید از ساخت رطوبت در خانه پرهیز فرمایید .

کم آب کردن جامه در خانه :

به دلیل نبود تراس در منزل های اپارتمانی بیشتر ما در خانه جامه هایمان را کم آب میکنیم که‌این قضیه باعث ارتقا نم در منزل می شود . در صورتی سریعتر خرقه را کم آب کنیم میتوانید از ارتقا نم در خانه خودداری فرمائید .

شستن دیوارها :

استعمال ی مضاعف از اب در هنگام شستشوی دیوارها سبب ساز تولید نم و رطوبت در خانه می شود . اعتنا نمائید که شستن دیوارها با جریان آب منجر نم کشیدن دیوار می شود . شستشوی مداوم دیوارها و به کار گیری از ماده شوینده هم سبب ساز پیدایش این نقص‌ در خانه خواهد شد . در هنگام شستشوی دیوارها فراوان از اب به کار گیری نکنید .
مقاله بیشتر : به چه شکل از گرفتگی لوله فاضلاب پرهیز کنیم

عوارض ساخت نم و رطوبت در خانه :
تشخیص آنکه تولید نم و رطوبت بر روی دیوارها به چه استدلال است می بایست بوسیله کارشناس درین دستور صورت گیرد . متخصصی که بتواند نیز از لوله های کشی های ساختمان و نیز از عایق کاری تجربه های کافی را داشته باشد .

مشکلات عایق کاری ساختمان :
در بخش اعظمی از مورد ها وجود نقص در ایزوگام , قیرگونی و عایق های گوناگون ساختمان سبب نم و رطوبت می شود البته خوبتر است گذشته از تخریب دستشویی , خزینه یا این که آشپزخانه منزل خویش , به دلیل پیدا شدن نم و رطوبت متمرکز گردید . اشخاصی که در خصوص عیب یابی سیستم عایق کاری و لوله کشی منازل کارشناس می‌باشند خوبتر میتوانند به شما د رحل این خلل کمک رسانند .

نشتی و پارگی لوله ها :
پارگی لوله ها به گچ دیوارها و ساختمان صدمه زده و در مواقعی سبب ساز تولید بوی نم و رطوبت در کل خانه خواهد شد . این حوزه برای حصول اطمینان از کمبود نشت آب یا این که پارگی لوله , از دستگاه اختصاصی نشت یاب آب استعمال می نمایند . با امداد دستگاه پارگی لوله معین می شود .

رفع نم دیوار به دلیل بارش باران :
استارت فصل بارش در مرز و بوم , موردها متعددی از تولید رطوبت در منازل گزارش می شود . آب باران با یافت کردن یک دریچه به دیوارهای ساختمان روش پیدا می نماید و به آن نفوذ می نماید . در حالتی که نقص‌ از آب باران باشد با یافتن ان دریچه و پوشاندن ان می‌توانید این اختلال را برطرف کنید .

مشکلات لوله کشی ساختمان :

مشکلات لوله کشی در منازل و ساختمان ها می‌تواند باعث پیدایش نم بر روی دیوارها باشد . مشکلات لوله کشی ظرف شویی , سیستم تخلیه فاضلاب به چاه فاضلاب سیستم تخلیه سرویس بهداشتی به چاه سرویس بهداشتی مشکلات لوله کشی خزینه و مشکلات دیر قادر است ادله پیدایش این نقص‌ باشد . شما با امداد تصاحب کردن از کارشناس لوله کشی و موسسات رفع نم و رطوبت در حل این نقص‌ مبادرت فرمایید .

به چه شکل نشتی آب را پیدا کنیم؟
نشت آب سالانه پاره ای متعددی آب را در ساختمان ها به هدر میدهد . منشا حساس نشتی آب از لوله ها اتصالات لوله و سیستم لوله کشی خانه میباشد . نشتی های دیگری هم از لوله ها موجود هست که‌این آمار را یکسری برابر می نماید . نشتی آب از شیر های وخیم یا این که آبگرم کن ها هم موجب هدر رفتن یه خرده متعددی آب می شود . هرچه آرم های نشتی آب نهفته خیس باشد این هدر رفتن ها ارتقا خواهد یافت . برا تشخیص و چگونگی یافتن نشتی لوله رویه هایی و جود داراست که به‌دنبال با آن آشنا خواهید شد .

طریقه ی یافت کردن نشتی آب :
یکی‌از این روش ها به کار گیری از کنتور آب است . برای یافتن نشتی آب لوله توسط ی کنتور روند تحت را دنبال نمائید .

ابتدا تمام شیر های آب را در خانه سفت ببندید . در صورتیکه خودرو لباسشویی یا این که ظرف شویی روشن باشد این تست به صحت صورت نمی پذیرد .

به کنتور آب مراجعه‌نمایید و عدد ثبت شده بر روی کنتور را یادداشت فرمایید . پس از گذشت 15 دقیقه مجدد عدد کنتور را یادداشت نمایید . در‌حالتی که عدد کنتور درین دوران ارتقا یافته بود اطمینان حاصل نمائید که بخشی از سیستم لوله کشی فاضلاب شما در حالا هدر دادن میزان متعددی آب است .

در بعضی مواقع میزان آب در حالا هدر رفتن خیلی کمتر از آن باشد که بوسیله کنتور آب قابل تشخیص باشد . برای یافتن دیگر نشتی های آب رویه های دیگری موجود هست . یک کدام از مطمئن ترین خط مش ها به کار گیری از دستگاه های اختصاصی تشخیص پارگی لوله میباشد . این دستگا ها با ارسال و اخذ فرکانس میتواند به خیر کوچکترین نشتی ها را نیر شناسایی کند .

تر بودن کنتور آب امری ارگانیک نیست . در حالتی‌که اعتقاد دارید که تر بودن کنتور آب خانه به دلیل آب امداد و بارندگی نیست , این احتمال را بدهید که در گزیده ازسیستم لوله کشی خانه نشتی آب موجود هست .

رفع نم و نشتی آب :
اعم از پیامدهای نشتیآب لوله نم دادن به دیواره ها و زمین اطراف لوله میباشد . این نشتی بعداز مدتی منجر سست شدن دیوار ها و حاد شدن آن می شود . هر چه زودتر برای تعمیرات لوله ی حاد فاضلاب مبادرت نمائید میزان ضرروزیان وارده کمتر خواهد بود .





:: برچسب‌ها: رفع نم و رطوبت , نم و رطوبت , رفع نم و رطوبت دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: